سلام
چند تا سوال از عزیزان در آواژنگ داشتم اگر میشه پاسخ بفرمایید
اگر یکی از قطعات سخت افزاری اعم از مینبرد , گرافیک و یا هر قطعه ای که گارانتی آواژنگ داره ؛ اگر مثلا در هفته یا ماه اول که خریداری میشه و مشکل داشته باشه :
1- اگر طبق توضیحات مشتری مشکل حاد و برای تعویض قانع کننده باشه بازم همکارانتون باید قطعه رو تست کنند و بعد نتیجه اعلام بشه ؟
2- کلا روند تست و تعویض قطعه بصورت واقعی چقدر زمان میبره ؟ یعنی از زمانی که قطعه به شما تحویل میشه تا زمانی که به نتیجه برسه ؛ با توجه به همه احتمالات حداکثر چقدر طول میکشه ؟
3- روش قیمت گذاری برای عودت مبلغ قطعه بر چه مبنایی هست ؟ یعنی اگر بنده یک مینبرد با قیمت 700 هزار تومان از بازار خریداری کنم و اون قطعه رو شما موجود نداشته باشید مبنای مبلغی که به بنده میدید به چه صورتی هست ؟
4- آیا شرایطی هست که مثلا در بازه زمانی مشخص اگر قطعه به مشکل بخوره بدون قید و شرط و بصورت آنی تعویض بشه ؟ (مثل کشورهای آسیایی و اروپایی)
ممنون از شما برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Bookmarks